Vår resa

Vår resa har varit helt fantasisk! Vi har lagt all fokus på att vila ut oss och inte stressa runt en massa som vi brukar göra.
Vi har mestadels legat och degat på någon strand, vi gjorde även en utflykt till Similian Island som var helt otroligt fint. Riktigt paradis! Vi gick på marknader, spelade minigolf (som jag vann haha), promenerade, åkte in till Phuket Town, spelade biljard och var ute och åt gott varje kväll.
Vi hann emd att besöka några stränder som låg en bit bort från hotellet.

Jag kommer lägga upp bilder och skriva vilka stränder det är ifrån.

Trots att vi har varit där 3 år i rad nu ( det var min 6:e gång i Thailand) så längtar jag tillbaka så fort jag satte mig i planet. Det är verkligen något magiskt med det där landet. Varje gång jag är där känner jag mig otroligt hemma, kanske bodde där i mitt förra liv :)
Kanske ska börja skriva på en resguide haha

Som sagt, jag lägger upp bilder lite allteftersom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback