Thailands shopping

Tyvärr tyckte jag att utbudet var katastrof denna gång vi var där, vet inte om det beror på att det är lite mellanperiod med turister just nu. Självklart finns det turister men itne alls lika många som under jul/nyår. Elelr så beror det på att de inte har fått tag i så bra saker denna säsong....
C sa nog att det beror på att vi varit där och jag tröttnat eller köpt det som jag redan funnit intressant men lite shopping blev det iaf!

          

* bodybutter
* kjol
* tygväska
* Skor - flipflop
* sidensjalar
* Skor - ballerina
* linne med spets och paljetter
* One tree hill - säsong 1-5
* spegel
* leona lewis CD
* Converse (ångrar att ja inte köpte fler eftersom de kostade 1/3 av priset här, ja de är äkta!)

Sedan köpte jag även annat som jag inte orkat fota:
* klänningar
* byxor
* stor klocka i herrmodell
* högtalare till datorn
* spel till Wii
* prydnadsdrake
* massa saker till C

Sen kommer jag nog inte på något mer just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback