sleepless in sthlm

Självkalrt är jag fortfarande uppe, hade planerat ut hur jag skulle göra ikväll men självklart flyget tiden fram och jag hittar på massa andra saker jag ska göra och inte det jag måste göra!

Nu sitter jag iaf med en ansiktsmask, har precis noppat och färgat ögonbrynen.
Duschad och rent hår men ska platta det med.
Har plockat fram småsaker som jag ska packa ner om en stund.

Denna packning har varit totalt oplanerad, hoppas jag hittar något att ha på mig iaf! Nästa gång måste jag packa tidigare!!!

Tror inte det blir mycket sömn inatt, ska vara hos mina föräldrar vid 8,15 och sen åker vi tillbaka hit och hämtar C och våra väskor. Planet lyfter 13,55

Uscha, vill inte tänka på morgondagen när jag måste lämna Tiger :( Det är ju sjukt hur fäst man blir vid ett djur det trodde jag aldrig...
Han kommer ha det super bra, min kusin Andi ska bo här under tiden vi är borta. Undra hur det blir när vi kommer hem igen? kommer han vara reserverad eller bara glad?
Kommer säkert gråta när det är dags att säga hej då till plutten :(

Kommentarer
Postat av: Denise

Men herregud!! Jag har totalt glömt att ni åker idag!! Förlåt! Ha en toppenresa och hör av dig så jag vet att ni har det bra. Älskar dig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback