hej från Thailand!

hej hej!
tanken från början var att jag skulle uppdatera bloggen varje dag med bilder från dagen men C´s dator vill inte samarbeta med kameran så det blir inga bilder så länge sen vägrar! hoppas han kan lösa det snart iaf!

Igår ankom vi till Thailand, mitt på dagen var vi på hotellet. Vi lastade in sakerna och gick ner och åt lunch. Så otroligt gott med thaimat :)
sen gick vi ner en sväng till stranden för att doppa oss. var inte alls där länge.
På kvällen åt vi gott på hotellet och sen gick en jätte kort runda här omkring!

Idag åt vi en god frukost innan vi gick ner till stranden. Vi låg på stranden till ungefär 2 då vi gick och åt lunch. Tanken var att vi skulle gå tillbaka till stranden efter maten men så blev det inte, istället gick vi upp på rummet och sen låg vi vid poolen.

Nu har vi precis kommit tillbaka till rummet, klockan är ca 23.05. Vi har varit ute och ätit middag och sen tog vi en pormenad. Hittade ett par sjukt snygga skort för 300 bath (dela med 4 för kr) men köpte dom inte. De va bruna så jag ska se om jag hittar som i svart! C var inte alltför glad över att jag letade skor första dagen men men :)

Nu är det dags att packa ihop, för när iv kom igår hade de inga vanliga lediga rum så vi fick ett rum på nederstaplan med altan mot poolen! tyvärr måste vi lämna rummet imorgon och flytta upp någon våning eftersom det kostar extra att bo här nere och det har vi ingen lust att betala!

Annars är allt super, det har stått att det ska vara dåligt väder men det är det verkligen inte! hur varmt och skönt som helst....C glömde msörja in ena armen så den är illröd haha klant :)

Dags att stänga ner nu! Hoppas jag är tillbaka snart med bilder annars får ni bilder när vi kommit hem!

puss

Kommentarer
Postat av: Denise

Så skönt att ni har det bra=))

Om du inte shoppar för mycket, kan du se ifall du hittar en svart spybag till mig? Den du också hade? Fick ju slänga min andra=( så får du pengar när du kommer hem. Puss

Postat av: Världens bästa Camilla

Mer skor åt folket!!

Du måste lova att komma hem med minst ett par snygga pjuck! Annars är det SKANDAL!

Själv sitter jag på jobbet och tråkar.. suck..

2009-01-09 @ 14:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback