fredag?

hej igen!

Är det fredag idag? man är ju totalt dagvild här nere!!!
IDag är det första dagen som det är lite molningt men det gör ingenting eftersom jag lyckades bränna mig lite på halsen igår. Eller okej jag är ganska röd! så det var elakt av mig att skratta åt C som glömde smöjra in sin arm, tji fick jag!

Idag har vi iaf varit nere på stranden men jag låg mest och sov i skuggan, vill inte riskera att bränna mig ännu mer så jag mister fler dagar...
Blev en tidig uppgång, gick upp redan efter lunch och nu softar vi på balkonen.
Ska ta en tuktuk in till Central Festival (stort shopping centra) om en stund och strosa runt där. Tror inte jag kommer hitta ås mycket, eller visst dom har mycket saker men det kostar ungefär lika mycket som i sverige och då köper jag hellre hemma där jag kan byta eller lämna tillbaka eller reklamera...
men vi får se om jag göra några fynd, tror det är stor rea där vid den här tiden

Annars har det inte hänt så mycket, vi gick runt på en marknad igår men jag hittade ingenting, var så dåligt utbud tycker jag. C köpte någon fotbollströja eller vad det nu va, vad de nu ska va bra för? va har man den till liksom???
Enligt mig är det heeelt onödigt, bättre med väskor och skor som man faktiskt använder!! :)

Dags att börja duscha så vi kan åka iväg sen!
 puss!

C har lovat att försöka fixa med bilderna igen!

Kommentarer
Postat av: martina

hej!

hahahha att man inte lärt sig, bränner sig alltid.... hihihi..



dessa marknader de gillar vi, vi hade med dåligt utbud hos oss med.. trist! men kan lova dig har man shoppat sin första pryl så rammlar det på sedan!



hörs snart igen...



love ya

2009-01-10 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback