Fredag


Fredag idag och jag sitter som vanligt begravd i plugg idag! kommer nog vara begravd i plugg hela denna terminen eftersom det är slutspurten men det är det väl värt!
Dock har jag tagit en liten paus för lunch, det fick bli minestronesoppa och 2 skinksmörgåsar till.

Imorgon blir det en helvetes dag, först jobbar jag 8-19 sen är det inventering! Så jag jobbar ungefär 15-16 timmar imorgon vilket är lite lagom kul!
C´s syster Annie frågade om hon kunde komma förbi oss på middag men jag måste ju gå och lägga mig senast 10 så det får tyvärr bli en annan dag! Jätte tråkigt eftersom vi inte setts på så länge....
Men men har iaf tagit ledig så jag kan vara med på hennes fest 13 februari :)

Äh bjuder på lite bilder från Thailand












Bilderna är privata!

Kommentarer
Postat av: Denise

vi ska ut och käka och sen gå på teater. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback