Fredag

Har inte gjort annat än att städa och plocka undan idag. C får damsuga och tvätta golven i helgen för nu säger jag upp mig som städtant!

Har även hunnit tvätta allt och lagt undan allt som vi hade med oss och köpte där. Julen är också borta ur huset och det känns skönt!

Väntar på att C ska komma hem, ska iväg till Täby Centrum och handla en present till hans bror Johan som fyllt 25.
I helgen ska jag jobba extra, behöver lite timmar eftersom vi varit bortresta. Sen imorgon ska vi till Patricia och fira Stoffe (c´s polare) som fyllt år i veckan. Tur att jag börjar 10 både lördag och söndag :)

Även räkningarna är betalda och för första gången på längde känns det bra eftersom jag fick en riktigt super bra lön! men det var jag värd för alla timmar jag slavat där i december!

Nu skaj ag slänga mig i soffan framför TV:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback