1 vecka

Tänk att vi redan har varit hemma i 1 vecka eller rättare sagt 1 vecka och 1 dag :) Tiden går så jäkla fort och det känns som att all färg bara rinner av en! Måste ta mig till ett solarium minst 1 gång per vecka så jag kan behålla lite färg till våren iaf! Solariet här uppe i centrum är ett stort skämt! Får bli att jag tar bilen om kvällarna och åker in till stan istället.

I helgen jobbade jag, sen på lördagen var vi på Patricia och firade Stoffe som fyllt 29. Blev god middag och sen lite bar häng innan vi åkte hemmåt. Med andra ord blev det en väldigt lugn kväll.

Till helgen jobbar jag igen och även helgen därpå. Blir så när jag valt att jobba extra och sen bytt en helg så jag kan vara med på roliga festligheter.

Nu är jag begravd i plugg men jag ska kämpa, det är ju trots allt sista terminen för mig! (dvs om jag får jobb annars fortsätter jag) De här 3 åren har gått såå fort, helt sjukt!
Men som sagt, bäst att gå tillbaka till de jätte roliga (not) böckerna och hoppas på att jag inte somnar medan jag läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback