1 vecka kvar

idag är det en vecka kvar tills vi åker. vi landar hemma i sthlm igen nästa onsdag tidigt på morgonen. C kunde inte fixa så att datorn kan ladda upp bilder så jag får visa när vi kommit hem!

Annars har vi haft det super här, idag måste det ha varit den varmaste dagen? 41 grader! men det har blåst mycket så man har inte kännt av temperaturen,
Vi har legat vid stranden här utanför idag, I förrigår var vi på en annan strand; Nai Harn som var riktigt toppen! ska visa bilder därifrån med.

Imorgon åker jag och C på utflykt, vi ska åka till Similian Island. Det ska tydligen vara ett av världens bästa dykställen men eftersom vi åker med vår resebyrå kommer jag inte kunna dyka utan bara snorkla.

Nu känner man av att det inte är så många dagar kvar här men det finns så mycket vi skulle vilja göra! det ärcker nästan inte med 2 veckor här, ja gskulle vilja stanna 3-4 veckor någon gång så man verkligen hinner med allt man vill!

Har det hänt något rolig där hemma som jag har missat? försöker ta igen mig på bloggarna men hinner inte med alla....

hur som helst så skriver jag väll mer en annan dag!
puss

ps. Camilla: jag har redan köpt 3 par skor :D och fler kommer det att bli!

ps. Martina: vi får höras när jag kommer hem, jag ringer dig! love you

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Camilla

Bra där Bea!

Du får ha modevisning när du kommer hem!

Själv börjar ja typ bli lite sjuk.. Fick nått piller av Andreas från Rumänien.. Hoppas de hjälper! =)

Ses i helgen!

Puss

2009-01-20 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback