Uppe

Sitter fortfarande uppe, har lovat mig själv att inte gå och lägga mig förrens jag har skrivit klart det jag håller på med. Men jag lovade inte mig själv att läsa igenom det och göra det helt färdigt :)
Så snart kan jag krypa ner i sängen! Den ser lockande ut just nu...

Uscha, hoppas farbror doktorn kan hjälpa mig imorgon! har så ont och det känns som att ögonen håller på att ploppa ut.
Helst av allt skulle jag vilja ta damsugaren och stoppa upp slangen i näsan och suga ut allt skit! Undra om det skulle funka?

C sitter och roar sig med film...kul för honom då!
Nu låter jag sur och det är jag! jag vill också hitta på en massa roliga saker på kvällarna och aldrig behöva tänka på att jag måste plugga istället...
Fast å andra sidan när jag får ett jobb med riktigt bra lön kommer jag aldrig behöva (förhoppningsvis) tänka på att jag inte kan köpa ett klädesplagg för att jag inte har pengar....
så jag står ut!
Vi har ju faktiskt möjlighet att plugga och bli vad vi vill i det här landet så jag tycker att alla ska ta den chansen! Även om man inte tycker om att plugga så får man faktiskt stå ut 3-4 år för att ha det mycket lättare resten av livet! Tänk på att man ska faktiskt jobba ca 40 år vilket är en lång tid därför ska man pyssla med det man vill göra :)

Bäst att skriva klart och tänka på vad en lärare sa till mig när jag hatade ett ämne jag läste: tänk vilken fin brasa du kan göra av böckerna sen när du är klar!


Bild; google

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så sant så!

Postat av: martina

Värst vad du blev skol filosofisk....(stå ut,t a chansen mm mm)

Nä nu får du se till att bli frisk, du skrämmer mig juhe.... hihihihi



Nä men det e sanning i det du säger..



puss på re

2009-02-20 @ 09:57:10
Postat av: Madde

Vi har det bra i sverige med den delen. Synd bara att man drabbas av CSN. Men jag har bara 2 månader kvar på CSN Så jävla skönt Tycker alla skall vara lika positiva som dig och framåt med jobb eller skola Klapp på axeln

2009-02-20 @ 11:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback