Torsdag

Jag är helt dagvild, igår trodde jag det var torsdag och att det idag är fredag men så är det ju inte!
Sitter här med min bok och läser, för att hinna med deadlinen måste boken vara utläst senast tisdag kväll så jag kan börja skriva på onsdag men det betyder att jag måste läsa i snitt 54 sidor om dagen. Låter inte så mycket men jag kan tillägga att boken är på engelska! Sen måste jag även anteckna allt jag läser så jag kan skriva ihop allt snabbare så det tar mycket längre tid!
Men jag läser på iaf....

På fredag ska vi äntligne hämta hem en vän till Tiger. Fick tag i en jättesöt katt som är svart och vit men nu är frågan vad han ska heta.
C tycker han ska heta Lakrits och jag tycker han ska heta Simba eller Zorro. Vad tycker du?
Shoppas dom inte har ihjäl varandra bara :)

Imorgon börjar min vecka fylld av jobb. Jobbar fredag - fredag och hela helgen. Men det går nog bra.

Sen har jag även börjat titta på en överraskning till C som han ska få på vår årsdag den 25 mars. Han läser inte här (tror jag) men vill ändå inte säga för mycket, får berätta när dagen kommer.

Bäst att bege sig tillbaka till boken om jag ska hinna bli klar med dagens sidor

Kommentarer
Postat av: camilla

Bagheera!!!!!

2009-02-26 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback