Städkväll

När C kom hem från jobbet blev det middag, hade gjort potatis, pannbiff och löksky *gott*
Efter det började vi städa och nu är vi klara! Blev dammning, dammsugning och moppning av golvet. Nu luktar det gott här hemma. Städningen var verkligen behövlig!
Ingen av oss har hunnit städa, trots att jag är hemma hela dagarna måste jag prioritera att plugga...

Nu ska jag slänga mig i soffan coh om en stund blir det duschen coh sen sova.
Jobbar 8-14 imorgon och sen när C slutat ska vi åka och hämta katten *inte bestämt namn ännu*

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Nellie

Tack för pratstunden igårkväll!

Postat av: Madde

Jasså nu familjemedlem. En av mina nära kära skall också få en ny medlem om två veckor :) Så jag skall få vara hundvakt till påsk Myyyyys

2009-02-27 @ 10:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback