Soffan

Hela dagen har jag legat i soffan, sovit i omgångar och läst lite kurslitteratur med betoning på lite :)

Pallrade mig upp för att göra middagen, det enda jag orkade med var att slänga in lite kycklingklubbor i ugnen och koka lite ris...men det funkade...

Känner mig lite bättre men ska inte ta ut något i förskott för jag vet inte hur morgondagen blir....

hoppas jag känner mig lite bättre så vi kan åka in till stan coh köpa min alla hjärtans dag present! C var så gullig men tyvärr var ahn tvungen att avslöja den innan men det gör mig ingenting, och eftersom affären var stängd i söndags ska vi ta det så fort jag blir frisk och då ska ni få se hur underbar han är! Den är sååå fin!!

har även sett en film ikväll, baserad på någon Stephen King bok men minns inte namnet på den....den var okej

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback