Plattång

Använde min plattång i Thailand några gånger och nu i förra veckan när jag skulel använda den här hemma så är den död! Sjukt irriterande eftersom den inte alls var gammal 1 år tror jag!

Men iaf i söndags kom pappa med en överraskning till jobbet; en ny plattång! Det är inte vilken som helst utan en super bra! Den kommer från Björn Axen (OBH Nordica) och man kan även locka med den

Jag har varit sugen på att locka håret så många gånger och jag har köpt spolar men jag fick rådet att inte använda dom då det inte alls blir bra.

Testade iaf den nya tången och gjorde lockar. Nu gjorde jag iofs slarvigt emn jag tycker det blev bra!
Såhär blev resultatet:

 

Ursäkta mitt osminkade ansikte :)

Förresten så ska jag till frisören imorgon! Blir sjukt skönt eftersom det var ett tag sen. De slitna topparna ska bort, fransarna ska färgas och sen får vi se vad som mer sker.
Ligger dock i valet och kvalet om jag ska klippa lugg eller inte, vad tycker ni? (Fast iofs så är det aldrig någon som tycker något här i bloggen!)

Kommentarer
Postat av: martina

Jaaa den platttången har jag med, den e skit bra, lockade katjas hår i helgen... hon blev super fiiiiiin hihih...



hmhm lugg, du passade skit bra i det...

men tycker inte du ska klippa det nu, jag vet bara hur jobbig jag tyckte min va när vår sommar kom...

vänta & om du kommer på att du gärna gärna gärna vill ha klipp det då..

men inte om du e osäker vännen....



pussa

2009-02-10 @ 22:48:17
Postat av: Världens Bästa Camilla

Du passar både i lugg och utan, men du sätter ju alltid upp den!

Och sen ska du bli BLOND BLOND BLOND!!!!!

Faan Bea de är så jävla snyggt på dej!! =D

Men du kommer inte bli de.. =/

Klipp kort då? som jag? Känns skönt faktiskt...

2009-02-11 @ 09:19:44
Postat av: Emelie

Wow så fint.

Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag idag.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback