Måndag

Dagen började med att pappa ringde och bad mig komma in till jobbet på en gång. Var där på 20 minuter!
Jobbade till 15 och sen gick jag hem igen så det blev några timmar aif!

Hemma blev det lite läsningen, ligger efter eftersom det varit helg och jag har tagit det lugnt men jag kommer nog snart ikapp.
C är redan hemma, står i dsuchen och jag håller på med middagen. Fick bli lite panik middag eftersom jag inte visste vad jag skulle laga. Fick bli lax med ris blandat med champinjoner och lök och kryddor. Blir nog bra...

Känner mig lite små krasslig, som om jag börjar bli förkyld. Lite ont i halsen och snorig och C känner likadant. Tror det beror på gårdagens promenad.

Ska skriva lite mer om helgen efter maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback