läkartid

Ringde upp och fick en läkartid till imorgon på morgonen. Kände imose att det gör ont i bihålorna och jag brukar inte ha det så det är bäst att kolla upp om jag behöver medicin eller inte....

Idag ska jag orka ta mig till bilia, har varit många turer med bilen och till sist gjorde vi en anmälan hos allmänna reklamationsnämnden för att häva vårat köp men efter anmälan kom det fram nya fel och nu visar det sig att det är läckage i motorvärmaren och bilen inte är säker att köra så dom har återkallat den! äntligen har vi fått rätt om att det är fel på bilen, precis som vi har sagt ett bra tag nu! det är inte normalt att en bil är inne 7 gånger på ca 6 månader!
Just nu kör vi en super snygg lånebil, en volvo c30 den var vi sugna på att byta till men den är så liten i bagageutrymmet så det får bli en v50 som vi hade innan.
Idag ska vi iaf dit och se vad dom har att erbjuda oss så får vi se vad vi kommer hem med :)

Ska lägga mig på soffan ett tag och vila och snyta mig, tror jag snart är skinflådd efter all snytning *suck*

hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback