Huvudvärk

Ja jag har haft huvudvärk nästan hela dagen idag och i eftermiddags blev det värre så jag la mig ner och sov med Tiger på magen en liten stund. Tyvärr hjälpde det inte och inte heller hjälpte mat så det fick bli en tablett till slut.
Jag som aldrig har ont i huvudet annars....men men

Ska faktiskt gå och lägga oss snart, duscha först bara. Sen vi kom hem har jag inte varit i säng innan 01 en enda natt så nu är det på tiden att få igång ordentliga sovrutiner för jag orkar inte med mig själv på dagarna...

Imorgon fick jag ett erbjudande om att jobba så jag tog det, det är inte alls många timmar tror jag men det kom väldigt lägligt eftersom jag inte fått några extra tider under februari. Börjar iaf 9 sen får vi se när jag slutar. Tar med mig skolboken eftersom det ändå är så lugnt på förmiddagarna. Inte många som får betalt för att plugga haha

Sov gott!

denise: nej jag tror inte heller att jag får skorna men man kan ju alltid önska sig :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Meh ska du jobba imorrn!! Utan mej!?

Stanna till två så vi kan ses!!!!! =)

Sov gott!

2009-02-03 @ 22:56:41
Postat av: Denise

För din skull så hoppas jag att du får dem=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback