Helgen

Helgen var fylld med saker.
I fredags spelade vi ju poker. I lördags jobbade jag 8-19 sen när jag kom hem bytte jag om och sen åkte vi ut till Ekerö för att äta på någon restaurang. Det var jätte fint och trevligt men de va lite för hög musik sen när "klubben" satte igång. Vi vart kvar till 12 sen begav vi oss hem.
Väl hemma tänkte jag lägga mig på direkten men så blev det ju inte. Vi satt och tittade och spanade på framtida idéer. Vad det är behåller vi för oss själva eftersom vi inte har bestämt hur vi ska göra. Det är svårt eftersom jag inte vet vart jag befinner mig efter maj. Om jag får ett jobb eller om jag ska läsa 1 år till. Den dagen den glädjen :)

Kom i säng vid 2.30 och sen var det jobb på söndagen 9-19. Dagen gick så fruktansvärt långsamt! Trodde den aldrig skulle ta slut men det gjorde den!
Väl hemma blev det tv hela kvällen och trots att jag var dödstrött blev det sent. Måste lägga mig tidigare, säger det hela tidne men det går ju inte! skärpning!!

Igår pluggade jag en del på förmiddagen och vid 14 mötte jag upp Andi. Åkte till Tumba och hämtade bilen som hon övningskör med när hon kör med mig. Vi körde runt en stund innan jag åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback