Frisören

Då var jag ehmma igen, tog sin stund!
Vi började iaf med att färga mitt eget hår (alltså utväxten) i en mörk färg så det passade ihop med resten av håret som var mörkare innan.
Sen la hon på ljusare slingor men de blektes inte upp så mycket osm jag ville men det gör inte så mycket .Tyvärr klarar mitt hår längst nere inte av att blekas ännu, om jag vill bli blondare måste jag klippa av allt som varit blondt innan och det ville jag inte! Nästa gång och andra gånger tills jag klippt bort det gamla blonda får jag bleka det mörkt igen. hgåret har återhämtat sig jätte bra men eftersom det varit färgat så många gånger vill det inte riktigt som jag vill!

Iaf, slingorna blev inte så jätte ljusa men dom syns. Tyvärr är bilderna inte alltför bra så slingorna syns knappt men i verkligheten gör dom det :)

Sen klippningen...tog bort allt det slitna som vanligt och sen blev det lugg iaf. Var ju valet och kvalet men det är roligtare med lugg så man kan variera sig....
blev iaf nöjd och det är huvudsaken!

 

En färgade vi även mina ögonfransar som blev jätte bra.

Kommentarer
Postat av: martina

Hiihihi jag har med varit hos frisören i dag...

gjorde med slinger men de syns inte heller så mkt, får ta det i etapper så blir det ljusare & ljusare...



DU BLEV RIKTIGT FIN I DITT HÅR, i like..

puss puss

2009-02-11 @ 18:38:30
Postat av: camilla

De blev ju skiiiiita bra!

snyggt som satan!

2009-02-12 @ 15:42:59
Postat av: Emelie

Jättefint!

Du klär verkligen i så mörk hårfärg & sedan luggen är skitsnygg på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback