Fredagskväll

Nu sitter vi och slötittat på Let´s Dance.
Gjorde hemma gjorda hamburgare innan, riktigt mumsigt!

Dagen har gått i raketfart!
Pluggade faktiskt rätt bra under dagen och på eftermiddagen vid 4 träffade jag min kusin och lämnade lite saker till henne som hon hade här.
Efter det kom A och hennes pojkvän hit och tittade på vår TV eftersom de funderar på att köpa en likadan och det förstår jag för jag verkligen älskar den!
Efter det åkte jag till bilia och hämtade vår nya bil :) ska visa bild på den imorgon eller på söndag.
När jag var klar där hämtade jag C från jobbet och vi åkte och köpte 2 presenter.
Imorgon ska vi nämligen dela lite på oss, C ska till hans pappa som fyller år och jag ska till min moster som fyller år.

Nu är jag ganska trött, efter att ha varit sänkt mer eller mindre hela veckan så tar orken slut fort...men jag känner mig mycket mycket bättre, bara den envisa snuvan kvar.

Funderar på att slänga mig i soffan och måla naglarna, det är så surt för mina naglar var super långa men de flesta har gått av så jag får väll fila av alla annars ser det liet komiskt ut :) vilken i-lands problem egentligen!

Återkommer senare eller imorgon!
Hoppas ni har en trevlig kväll allihopp!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Nellie

Just nu går där maginfluensa så det hoppas jag verkligen inte hon får. Förkyldning kan jag stå ut med men inte magsjukan.



Hur är det med dig? mår du bättre?

Postat av: Emelie - Mamma till Nellie

Nej, dom skulle höra av sig såfort det vr vår tur. Standby listan var också lång :(



Min op har jag fått tid till, så tiden får gärna gå fort nu.

2009-02-26 @ 20:38:33
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Nellie

Ja & nu när hon är förkyld så blir det ju värre.

Hon har så svårt att andas & nätterna är hemska.



Mandlarna svullnar upp så mkt =(



Har nog skrivit om opn på familjelivbloggen?! Vill inte skriva ut det här.

2009-02-26 @ 21:13:20
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback