Doktorn

Då var jag hemma igen, det var inget trevligt besök hos doktorn eftersom han stoppade upp en slang i min näsa! men det gick bra. Han såg att jag var svullen men inget som behövde medicineras vilket är tur!
Han gissade på att jag kommer vara förkyld runt en vecka till *suck* hur ska jag orka det jag menar jag är redan helt skinflådd runt näsan!

Bad honom även att skriva ut Rinexin men det var han skeptisk mot, han tyckte jag kunde ta nässprey men jag förklarade att jag fått Rinexin utskrivet i typ 10 år och att jag har provat även med bebis nässpray men det går inte. Till sist gav han sig och skrev ut.

Nu står det plugg på schemat igen, skrev faktiskt färdigt igår och läste igenom en artikel så nu är det bara att skriva nästa grej. Kom i säng jätte sent runt 02 men jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara.

Vad ska ni andra hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi har precis kommit in, efter att ha varit ute och lekt i snön 1 timme =)



Städning och sådant tråkigt står på eftermiddags schemat.

Postat av: Madde

Vi skall ha kalas nr 2 i dag för jennifer som fyller 8 år :)

2009-02-20 @ 11:54:39
Postat av: martina

Hemmamys med syster min, titta på film & äta massa godis...

2009-02-20 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback