min 25års dag

Ska uppdatera om min 25 års dag!
Dagen började med att jag fick 2 blombud hem, det ena var från mamma och pappa och det andra från min älskling. Blev otroligt glad och rörd över att få så fina blommor!

  

C hade skrivit ett otroligt fin kort, nästan så jag blev tårögd: Till min älskling på hennes stora dag. Jag älskar dig över allt annat. Massa pussar från din Conny.

Under dagen höll vi på att fixa här hemma, bjöd på pastasallad, pajer, sallad, små tillbehör, ost, kex, frukt, kladdkaka, morotskaka med mera.

Vid 6 började gästerna trilla in och vi blev allt som allt 21 stycken, lite trångt men finns de hjärterum så finns det stjärterum :)

                    

Förrutom otroligt vackra blommor (kunde öppna en blomsterhandel) så fick jag super fina presenter, har inte hunnit fota dom så jag återkommer med det!

Gästerna började droppa av vid 2 tiden men jag, conny, johan och andi var kvar och satt och prata tills klockan blev 6 på morgonen och ögonen gick i kors.

Med andra ord hade jag en super bra födelsedag, allt var mycket bättre än jag hade kunnat ana!
Det var ju kanske inte så farligt att fylla 25 ändå....iaf inte den dagen men nu är det inte lika roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback