hemma

Vi kom hem igår på eftermiddagen/kvällen. Som ni säkert förstod kunde jag inte blogga där nere, visst fanns det internet café men det hoppade jag över.

Ska berätta om resan med bilder lite senare, kan iaf säga att vi hade det underbart bra.

Har varit vaken en stund nu, C sover fortfarande så jag har fixat lite hemma. Allt är uppackat och 2 maskiner tvätt hann jag med igår. Väntar på att det ska torka så jag kan fortsätta tvätta sen.

Vilket underbart väder vi kom hem till, fast bra mycket kallare än där nere iaf men ändå skönt att slippa den olidliga hettan vi hade. Får se vad vi ska hitta på idag, känner för att lägga mig vid sjön och sola lite. Blev inte så brun där nere, var för stekande sol för att orka pressa och gå ner i solfaktor men men jag hinner nog med solariet någon gång innan lördag :)
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Martina

välkommna hem. vill se massa massa bilder...



får ringas i veckan



ja du själv så har man fritidsgård som vanligt hemma, men blir köpenhamn på måndag..

puss

Postat av: camilla

Ja jobbar ju som du vet.. uschan...

2009-08-05 @ 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback