anledningen

Anledningen till att jag har bloggat otroligt dåligt den senaste tiden är för att jag har börjat jobba. Inte på mitt gamla jobb utan på ett nytt jobb.
Det är temoprärt, man kan säga att jag är anställd under ett "projekt" och kommer att jobba ungefär 1 månad.

Att det bara är en månad innebär att det är väldigt högt tempo och jag är helt slut efter dagen!

Kan inte säga vad jobbet handlar om här inne men jag sitter på ekonomiavdelningen på ett företag.

Känns rikigt kul att få komma ut i arbetslivet även om det är en kort period men jag letar vidare efter något fast!

Så nu vet ni det :)
men är det ens någon som vill att jag ska fortsätta blogga?

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt :)

Postat av: Denise

Men det sa du ju inget om igår! Knäppis!=) Puss

2009-08-25 @ 09:52:01
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback