Torsdag

Idag körde jag C till jobbet, efter det åkte jag till Täby och ställde mig utanför H&M. Dom öppnade 10 sekunder senare och det var itne alls mycket folk. Provade ett linne som var fint men kändes mycket med 500 för ett linne. Sen provade jag det stora skärpet men det kändes som ett boxarbälde och var hur tungt som helst. Inte kunde man sätta sig ner heller så det blev inget köp. Den var mycket finare på bilden ändå!
Det jag hade tittat ut innan var en bikini och en tunika men inget av det fanns. En tjej berättade att kollektionen släpps i två omgångar och det jag sökte skulle släppas den 14 maj....så det är väll bara att vänta då antar jag.
Kom iaf ut med ett vitt linne med spetsdetaljer runt sömmarna och 2 hårband. Måste ha hårband som omväxling till hårnålarna nu när luggen är på utväxt....

Efter det åkte jag och hälsade på på jobbet, satt bara en stund och snackade med Camilla. Alla kunder måste tro jag är mobbad som går till min arbetsplats när jag är ledig haha och ja jag är väll lite mobbad antar jag :)
Men det är kul att sitta och snacka!

Efter det körde jag hem, fotade allt jag fått och köpt hittills så det kommer i nästa inlägg!
Sen efter det plockade jag undan här hemma och vek tvätt.
Åkte sen till ett bibliotek och lånade en bok jag och A behöver till vårat examensarbete.
Efter det åt jag lunch och sedan somnade jag i soffan en stund (rättade sagt 70 minuter)

Klev upp och åkte och hämtade mamma när hon slutat jobba. Vi åkte och köpte mat för jag skulle bjuda mamma och pappa på middag. Gjorde mat när vi kom hem till dom och sen åt vi och pratade. Lämnade av våra skidor som vi inte har plats för. Pappa undrade om det inte var dags att köpa hus snart för vår del. Antar att dom är trötta på att ha våra saker hos sig men vi har ett miniförråd så vi får ju inte plats! Men en dag när det blir villa så lovar jag att flytta på allt!

Efter maten, som bestod av torellini med ostsås och kalkonbitar, fikade vi emd kladdkaka och té. Efter en stund valde jag ut en resväska och åkte för att hämta C som spelat poker på jobbet.

Nu har jag precis duschat, var tvungen att tvätta håret även om jag väntar på en beställning på ett schampoo och en inpackning som jag blev rekommenderad. Kunde inte vänta längre så jag tvättade med mitt vanliga Kerastase och tog någon loreal inpackning jag hade hemma. Det får duga tills det andra kommer! Tvättade ut massa färg och det blev genast lite ljsuare!

Snart blir det sängen men innan ska jag visa kläderna.

oj vilket långt inlägg det blev! cred till dig som orkat läsa hela ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha en trevlig helg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback