Tisdag

Hade gjort mig iordning för att åka in till stan och träffa A, vi skulle sitta med arbetet och planera för kommande veckor. Tyvärr ringde hon när jag var på väg ut genom dörren och sa att hon mår dåligt. Jätte tråkigt, det gör ingenting att vii nte sågs idag för vi kan ta "mötet" över msn men det är tråkigt att hon mår dåligt. Krya på dig!

Så det var bara att ta av sig alla kläder igen :) Hade tänkt att åka och låna en bok innan vi sågs och även sola efteråt men nu får jag ta det ikväll istället. Vill sola så jag får lite färg innan vi åker. Nu sa dom att det har blivit kallare i Budapest, runt 20 grader men värmen skulle komma tillbaka på torsdag denna vecka så det borde bli varmare när vi är där. Det kan som sagt bli 25-30 grader och det är inte helt fel :)

Idag ska jag faktiskt fota allt jag köpte som jag lovade! Camilla bara klagar på att jag är dålig på att blogga :P haha men jag vet att jag är det, det går i perioder men idag ska jag fota allt som sagt! Fast jag fotar bara det jag köpte till mig själv, C är ju ingen del i denna blogg och han läser den inte heller...säger han :)

Återkommer om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback