Tisdag

Sitter här och skriver på lite skolsaker som ännu inte blivit klara.
Efter att jag kört C till jobbet imorse åkte jag och betalade veterinären, kunde inte betala igår eftersom dom skulle reglera kostnaden med Agria och tur att vi har sån bra försäkring, bara gårdagens nota hamnade på 1900!
Men vi har ju tagit ett ansvar med att skaffa djur och då får det kosta vad det kosta vill...

Efter det åkte jag och hämtade mitt paket från Laredoute, skorna var underbara och klänningen var fin. Den var dock lite stor men det kanske itne gör något om den sitter ganska löst?
Ska visa bilder snart
Köpte även en kjol och massa underkläder på lindex.

Nu ska jag hänga en tvätt och fortsätta skriva.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Tack för (din) erfarenhet och tipsen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback