Städdag

Pust nu är vi äntligen klara! Mamma hjälpte mig att tvätta fönster i gästrummet, sovrummmet och på toaletten i onsdags men idag var det dags att göra köket och vardagsrummet. Vardagsrummet är det jag fasar för eftersom det är fönster längst hela väggen! Nu är det klart iaf och nsäta gång ska jag antliga någon att göra det!

Hann även med att städa balkongen och plantera blommor. Ska köpa lite mer blommor så kommer det bli fint.
C har damsugit och tvättat golven.

Vi hann även emd en promenad i det fina vädret

Nu är det dags för middag, blir Taco. Jag äter ju inte kött idag, enda dagen på året, så det får bli en vegetarisk variant. Ska bli intressant och se hur det smakar...

Hur som helst, nu är skalen klara så nu blir det middag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Varför äter du inte kött just den dagen?

2009-04-15 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback