Söndag

I fredags tog vi det lugnt, gjorde pizza hemma och tittade på Kill Bill. Jag var så otroligt trött så jag missade 20 minuter av filmen men de gör ju inget, kan se slutet en annan gång.

Igår åt vi en stor frukost och efter det åkte vi till Täby Centrum. Vi köpte en pump till diskmedlen (tack A för tipset) och en tekanna. Har velat ha en sen länge, känns inte så kul att servera te med en vattenkokare haha. C köpte även ett par byxor. Jag hittade en jacka som jag länge velat ha men eftersom jag velat för länge så fanns inte storlek eller rätt färg. Den finns ju ingenstans i sthlm....
Gjorde en beställning av den..ändå 25% på en vara på H&M :)

Shoppade ne del i fredags, ska visa vad senare för just nu sitter jag coh äter frukost. Lingongrova med parmaskinka och till det proviva :)

Om 40 minuter ska jag träffa Alina och åka in till salongen och fixa mitt hår. Tar med mig kameran så får vi se om det blir några bilder på förvandlingen :)

hörs sen, ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback