soligt

Underbart väder ute. Soligt och nästan helt molfritt men det är itne så jätte varmt tyvärr. När kommer den riktiga våren? Jag vill ha sommar nu, gärna igår!

Idag har jag tagit bilen, så jag ska åka till Täby centrum för att kika på lite saker jag behöver innan vi åker. Är ute efter några tubtoppar att strosa runt i. Vill ha något på mig som inte ger ränder, hur snyggt är de att ha 100 ränder när sommaren är slut? Med tanke på att det kan bli upp till 25-30 grader i Budapest så lär ju solen ta ganska bra också...
En dag ska vi iaf bada utomhus, bli skönt att få några timmar i solen

Tänkte även köpa blommor och plantera färdigt på balkongen men mamma sa att många blommor inte klarar av kylan på nätterna. Att bära in blommorna är ingen idé för då äter katterna upp dom :)
Får bli att vänta..jag som ville göra klart där ute...

Ikväll händer det nog inte så mycket, blir väl något till middagen sen lite TV. Förslag på middags mat?
Imorgon är jag ledig och vet inte alls vad vi ska hitta på. Om det är fint väder tänker jag dra med C ut på en promenad iaf. På söndag ska jag till Alina för att få håret fixat, har längtat till de i 1½ år sedan jag blev mörkhårig....Men hittills har inte håret klarat av några ljusa slingor men nu har det blivit friskt och starkt igen! Får se hur jag klipper mig, bort med det slitna iaf men annars vill jag gärna behålla längden. Trivs bäst i långt hår!
Tänkte även kolla på en locktång hon rekomenderade, kan göra lockar med min plattång men vill ha mer svall än lockar...

Nä dags att åka då så jag hinner hem i vettig tid och kan göra annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback