Reslutatet

Tog med min kameran men det fanns liksom ingen tid att fota för allt skulle gå så fort med färgen....
Satt där i ca 4½ timme och jag är så nöjd!
Tog bilder när jag kom hem men det är lite mörkt så håret är lite ljusare i verkligheten.
Det blev inte lika ljust som jag vill ha det men vi får ta det i etapper så inte håret faller av :) Nästa gång ska vi bara köra bottenfärg och sen ljusare slingor...

Det vi gjorde idag:
avfärgade håret
tvättade
torkade
blötte och klippte
torkade
slingade, la i bottenfärg och övrig färg på längderna
fönade och stylade

Luggen blev inte klippt, vill spara ut den till sommaren så det fick bli en nödlösning på den tills den vuxit ut. Men jag är nöjd och det är huvudsaken!

   

Kommentarer
Postat av: Martina

Det vart skit snyggt, riktigt bra!



puss

2009-04-19 @ 20:43:07
Postat av: Emelie

Vad fint.

Postat av: Camilla

De ser skit bra ut!

Sa ju att du va tvungen att avfärga!

Går inte att lägga ljusa slingor på så färgat hår..

Men ja får se imorrn exakt hur de ser ut!

2009-04-19 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback