nackspärr

Ibland är livet bra roligt! reste mig hastigt från stolen imorse och vred till nacken så nu har jag nackspärr. Går bra att titta åt höger men åt vänster är det kört *suck*
Är jag inte förkyld eller har feber så är det alltid något annat....blir så trött.

Sen hade vi en viktig intervju med kronofogden idag till vår uppsats så det gjorde inte saken bättre att jag var tvungen att göra mig iordning och åka in till stan och gå på mötet.

Nu är jag hemma iaf, C jobbar sent så jag ska lägga mig i soffan resten av kvällen. Orkar verkligen inte göra något just nu.

Nu är det dags att vara lite positiv också! vilket väder vi har fått! helt underbart att kunna gå i skinnjacka och converse. Har dock sett folk på stan med jeansshorts och gladiator sandaler men det känner jag är lite överdrivet det är ju faktiskt bara början av april!

Nä nu kallar verkligen soffan men uppdaterar mer senare om en mycket rolig sak :)

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Nellie

;( Stackare!

Postat av: camilla

Nej men då! Varför händer allt alltid dej?

Vadå för rolig sak föresten? Bring it!

Puss

2009-04-08 @ 00:06:57
Postat av: martina

Uscha då vännen inte bra med nacken, krya på daj!

du har hittat tshirt med moss och en sådan där rockig, vill du ha??

maila mig på facebook kollar den varje dag

pussa

2009-04-09 @ 12:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback