6 timmar

Igår vandrade vi runt på stan i 6 timmar, behöver jag berätta hur mina fötter kändes efter det?
Vi började på drottninggatan och sen vidare till kungsgatan och östermalm. Åt  en god lunch bestående av pasta och skaldjur på creme. Har inte varit där på väldigt längem en när vi gick i gymnasiet bodde vi nästan där :) Sen vandrade vi vidare mot söder. Fick längst götgatsbacken och fikade på muggen.

Köpte inte så mycket, det finns så mycket finns så mycket fint men nu måste vi prioritera sommardäck så jag fick hålla mig. Blev iaf ett linne och en tischa.

Efter den långa vändan på stan åkte och jag och mötte upp C på hans jobb. Vi åkte hem tillsammans och bestämde oss för att ingen orkade laga mat så det gick bli pizza. Vi blev så otroligt mätta så vi gick ut och gick en vända. Skönt att hålla ett bra tempo (för han lugnare men med mina korta ben blev det raskt) och kunna prata om allt möjligt.
När vi kom hem igen blev det film, bedtime stories, som var väldigt bra. Riktigt gullig film!

Sen stupade jag i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback