Tisdag

I söndags jobbade jag 9-19, tiden stod verkligen still! Men så är det väll alltid när man är där man inte vill vara....

Igår var jag i uppslaa hela dagen, satt hemma hos A och skrev på våra bokrecensioner. Den tråkigaste boken ja gläst i hela mitt liv kan jag säga! Men nu är det över iaf, ska bara finslipa lite på det jag skrivit innan jag skickar in det.
Ställde mig även på vågen igår morse men vikten har stått stilla, fast jag tror jag gått ner men eftersom det har varit den trevliga (not) veckan så går man alltid upp lite. Men motivationen sviker absolut inte!

Idag har jag tagit det lugnt, tvättat lite, snittat om mina fina blommor. Köpte blommor i fredags när jag var inne i stan. Brukar alltid gå för bi hötorget och köpa blommor när jag är i stan sent för då kan man få otroliga buketter för nästan inga penar allt. Köpte ne bukett med 3 liljor (mina favoriter) 5 rosor och lite annat småplock för 50kr! det är billigt! Liljorna är så fina på köksbordet och det doftar underbart. Har även lagt orkideerna i vatten och plockat undan lite här hemma.

Ska lägga mig i soffan och börja läsa den andra boken vi ska skriva om i samma ämne. Känns mer som att vi får en svenska kurs där man ska läsa massa böcker :)
Sen blir det duschen och middag, får bli kyckling i ugn med citron och timjan sen potatismos till det. Var länge sen vi åt potatismos och det är ju så gott men det ska självklart INTE vara pulvermos *blä*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback