Problem

Har haft problem med att logga in på blogg hela veckan därför inget skrivande men nu verkar det iaf funka.

Idag är jag hemma, hade tänkt tvätta lite och plocka undan här hemma för det behövs!
Sen måste jag köra damsugaren även idag för jag tror Tiger byter päls för han hårar mer nu än vad han gjort innan.
Och som han har vuxit! Inte så jätte liten längre som när han kom till oss för 3½ vecka sen, ska bli ku latt se hur stor han blir
Men han är precis som en sån katt jag önskat mig, väldigt kelig och sällskapssjuk. Hna har även funnit sin sov plats och det är mellan våra kuddar i sängen. Jätte mysigt att somna till hans spinnande :)
Igår avmaskade vi honom eftersom det var 2 veckor sen han fick sin första vaccination och nu är det två veckor kvar tills han ska få sin andra. Det var INTE populärt kan jag säga, C kämpade på ett bra tag men till slut så :)

Nog om Tiger nu, ska äta frukost sen återkommer jag

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är Peters morföräldrar som vill köpa den=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback