Lördag

Imorse skrev jag en dugga (tenta i miniformat) mellan 9-11. Satt hemma hos min underbara moster som jag inte vet hur jag ska tacka. Hon har hjälpt mig med skolan något otroligt mycket och jag kommer vara evigt tacksam för det. Ska hitta en fin present till henne när jag är klar med skolan som tack för all hjälp under alla år.

Efter duggan åkte jag hem och bytte om, sen åkte jag och jobbade. Är min jobbhelg men näsa helg ska camilla bort och vi har bytt så nu jobbar jag 3 helger i rad *suck* men det är klart man ställer upp nästa gång kanske det är jag som behöver hjälp!

När jag kom hem åt vi god middag, indisk mat *mums* sen kom Bobbo hit. Har tittat lite på TV och nu ser de på happy gilmore men den är jag rätt less på. Ska krypa ner i sängen och läsa lite innan det är dags att sova. Jobbar 9-19 imorgon.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback