Lite hjälp?

Självklart är vi hemma från vår mini weekend och jag lovar att uppdatera om allt!
Har haft det super mysigt!

Nu är det så att den 25:e september firar vi 3½ år och varje gång vi firar års dag eller halv årsdag brukar vi göra något lite extra.
I början av vårt förhållande hittade vi på saker varje månad den 25:e, inte stora saker men typ gå ut och äta, äta mysigt hemma, gå på bio eller andra saker.
Jag tycker det är viktigt att fira kärleken och göra massa roliga saker.
C överraskade mig på vår 3 års dag och nu tänkte jag ta hand om den dagen den här månaden men då är frågan vad vi ska göra?
Jag har lite små idéer men det skulle vara roligt om ni kunde hjälpa till med lite tips :) Alla tips är välkomna!

Nu ska jag fixa med middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback