H&M beställning

Kom på nu att det finns en kod med 50% rabatt på H&M som gäller tills idag så det blev en beställning.
Har tittat på en jacka väldigt länge, den fanns även förra hösten men då blev det inget köp. Provade även en jacka när vi var iväg förra helgen men så dum som jag var köpte jag den inte. Men jag ska leta efter den här hemma för den var från Vero Moda. C tyckte den var super snygg men jag tänkte att jag beställer denna från H&M så får jag se vilken jag ska ha om jag nu hittar  den andra.


Blev även en beställning på lite hemmakläder från deras outlet

Kommentarer
Postat av: Emelie - http://familjenbrocka.blogg.se

Vad fina

Postat av: martina

du måste berätta hur jackan sitter när du får den, e med sugen på en likadan...

2008-09-16 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback