Helgen

Var en vecka sen jag skrev men har inte haft något att skriva om. Inte så roligt att läsa om hur jag pluggar eller jobbar varje dag :) För mycket jobb har det varit och mycket plugg där emellan så jag har inte hunnit med så mycket mer.

Fick jackan från H&M och den var super fin! Kommer nog behålla den men vill gärna höra vad mamma tycker, hon är bra på att se vad jag passar i

I lördags åkte vi och handlade lite presenter sen åkte vi ut till Ekerö för att fira C´s bror Patrik som fyllde 20 år. Hela släkten (utom farmor) var där och det var som vanligt trevligt. Kul också att träffa hans kusiner som bor i skåne men som var uppe!
Åt god mat, tårta (super lite bit för mig) och pratade massor. Satt i timmar med Amy och Annie och pratade, alltid lika roligt!

Vi åkte hem på natten vid 01.30 någon gång, ville itne lämna Tiger hemma hela natten själv och ta med honom var ingen idé då han är så liten och det var så mycket folk.
Väl hemma hadej ga svårt att somna, somnade nog inte förren vid 3 tiden. Hatar när det blir så, när man ligger där och tänker att man måste sova och när C ligger och sussar brevid.

På söndagen gick vi upp i hyffsad tid och åkte till Pernilla, Stoffe, Neo och det nya underverket William (välkommen till världen sötnos) Fikade och pratade, så synd att man träffas så sällan men det får vi ändra på! Så kul att umgås med dom, man hittar alltid något att prata om. Väldigt fina människor och underbara föräldrar (hoppas man själv blir så en dag)
På hemvägen åkte vi inom ICA Maxi och handlade lite. Hjälp vad dyrt det är att äta nyttigt! Köpte mycket vikt väktar saker men det är värt pengarna för man investerar ju i sig själv!
Vi fick lite bråttom eftersom jag skulle jobba 15-19. Är nämligen tvungen att vara ledig på lördag morgon eftersom jag har tenta så jag jobbade in timmarna i söndags. Väl hemma blev det middag sen film, Vi såg World Trade Center och den var bra. Tyckte dock den var lite utdragen men ändå bra.

Idag har jag varit hemma hela dagen, håller på att läsa en bok som ja galdrig blir klar med. En skol bok som verkligen inte är i min smak men måste läsa den eftersom jag ska skriva om den.

Nu blev det ett långt inlägg men det blir väll så när man inte skrivit på ett tag. Får fortsätta en annan dag för nu ska jag lägga mig i sängen och läsa.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback