Fredsgatan 12

I torsdags firade vi 3½ år tillsammans. Jag skulle boka bord och valet hamnade på F12 
Vi har tidigare besökt Melker Andressons ena restaurang: Grill och det har varit min absoluta favvo men nu har jag verkligen ändrat mig! grill i all ära med sin fina inredning och goda mat men inget slår F12!
Allt från bemötande till mat och ja allt var super!
Vi åt en super god 3 rätters och drack goda viner till. Måste ge credd till vår servitör som var helt fantastisk.
Kan verkligen varmt rekomendera er att gå dit om ni har möjlighet för jag har aldrig varit på en sån bra restaurang i hela mitt liv :)

Efter restaurangen åkte vi hemmåt, fanns inte så mycket att göra i stan då vi satt kvar till 22.30 (hade bord från 19.00)

Super tack älskling för den underbara kvällen! jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback