Onsdag

Nu rullar tvättmaskinen här hemma och nere i tvättstugan. Tvättar i tvättstugan när vi tvättar sängkläder annars tvättas det mesta här hemma, dyrt men värt det! En dag önskar jag mig en ny tvättmaskin och torktumlare men om man ska köpa en kondenstumlare med låg förbrukning får man hosta upp mycket pengar....
Så länge duger den maskinen vi fick med i lägenheten

Annars har jag inte gjort så mycket idag, känns som att jag gör allt för att dra mig från att plugga men jag måste sätta mig ner och plugga lite ikväll iaf. Lär mig knappast mer utav att inte öppna böckerna. Var förbi mormor en sväng där även mamma va. Inte träffat mamma på ett tag så det var mysigt.

Undra vad jag ska laga till middag idag, några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback