Måndag

Skulle egentligen ha pluggat med A idag men det blev inte så så vi tar det imorgon istället! tentan är ju trots allt om ca 3 veckor så det är hög tid att sätta igång.

Istället åkte jag och mamma in till stan, mamma köpte en jacka och ett par stövlar. Själv fick jag ett par svarta Falke strumpbyxor och inlägg till skor. Har sedan 2 veckor sjukt ont i min fot. Vet att jag går på utsidan av foten vilket inte är bra men nu har jag inlägg i skorna så nu ska det bli bättre :) Måste bara fixa med en doktor åt vad jag ska göra så foten blir bra igen för vissa dagar kan jag knappt gå :(

Efter stan åt vi middag när C kom hem och sen åkte vi till rusta. Har tittat länge på en ångmopp så idag köpte vi en sådan och även en handdammsugare, behövs till alla kattsand om Tiger dräller ut :)
När vi kom hem fick vi städryck och jag dammsög lägenheten medan C tvättade golven. Resultatet blev super! är så nöjd med den så den rekomenderar jag verkligen!

Nu blir det duschen sen sängen bums!

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas att det löser sig med foten..

Postat av: Denise

Du får skicka presenter när du vill, gumman=)

så gulligt av dig=) puss

2008-10-08 @ 19:14:48
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har ett mått på över 40 cm och dom skorna dom har på hemsidan är upp till 38 typ.



Får åka dit i helgen & se om jag hittar några.

2008-10-08 @ 22:11:58
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback