Lördag

Lördagen är snart slut, idag har vi varit hos mina föräldrar hela dagen. Åt god mat och pratade. Släppte ut tiger på tomten och det gick bra till en början tills han klättra upp i ett träd och inte kom ner! satt där uppe och började jama mer och mer så C fick klättra upp och ta ner honom :)

Nu ikväll är bobbo och stoffe här, två av C´s kompisar. Dom spelar wii. Jag var med ett tag men när dom började spela baseball var de inge roligt längre så jag satte mig framför datorn. Vet inte hur länge dom blir kvar men jag funderar på att snart dra mig tillbaka i sovrummet och lägga mig och kika på film. Är så trött idag...

Imorgon blir de väll en sovmorgon och sen kalas hela dagen, får inte glömma att blåsa upp ballonger och ta med. Brukar alltid ha med ballonger till de små söta. Tyvärr har vi inget helium....

ska surfa vidare lite nu innan sängen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman.

Ville bara säga att du fattas ett "l" i din url länk. sthlm, inte sthm :)

Postat av: Madde

Jag hoppar nog utgång till helgen och min egen fest och firar min födelsedag där istället och sedan vidare till Club In Nice

2008-10-22 @ 23:57:23
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback