ingenting

Idag har jag gjort absolut ingenting! och det har varit helt underbart...
inte pluggat, inte städat (trots att jag skulle ta fönstret) och har bara legat och latat mig men ibland måste man göra det med.

Vi beställde vinterdäck i veckan (sur utgift) och de har kommit till en verkstad så imorgon ska jag dit och försöka få tid att byta däcken, de ska på våra sommarfälgar och sen på bilen. Egentligen hade jag velat vänta med vinterdäck men då våra sommardäck knappt är godkända så måste vi byta nu när halkan är på väg.
Till våren är det dags att köpa sommardäck på fälg *suck* men det är kommande pengahuvudvärk :)

Imorgon ska jag även träffa mamma om jag hinner, hon ville ta en tur i täby och se om hon hittar några skor och några byxor, får se om jag kommer hem med något.
I helgen ska vi träffa mina föräldrar och sen fira Andi som fyller år.

C är på poker idag och det verkar gå bra eftersom han ännu inte kommit hem så jag hoppas han kommer hem med lite pengar :)

Nu blir det snart duschen sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback