Ingen bra dag

Har inte alls känns mig bra idag så jag har mest legat i sängen och läst och sovit. Har iaf haft mysigt sällskap av Tiger, riktigt mysmisse det där!

Gjorde ett ryck när C kom hem och lagade lite mat av resterna vi hade. Sen gick jag ner i källaren och tog upp mina vinterkläder och packade ner mina sommarkläder. Ska ner i källaren imorgon och göra detsamma med skorna.
Trots att vi köpte stora garderober när vi flyttade in får vi inte plats med allt så det är bra med förvaing i källaren.

Imorgon kanske mamma kommer hit. var hemma hos dom hela dagen igår, jätte mysigt. Jag älskar deras hus och nu är det så fint när möblerna de beställt har kommit. Kanske vi som bor där en dag om några år men inte nu, är inte redo för att bo i hus sen går det inte riktigt ihop med eknomin nu när jag pluggar. Men sen :)

Ska duscha nu sen fortsätta läsa i min bok i sängen
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Denise

Du får komma och bo i mitt hus så länge!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback