Inge mer?

Blir allt längre mellan gångerna jag skriver, kanske dags att lägga ner bloggen?
Ska fundera på det men samtidigt är det skönt att skriva av sig ibland, lite tråkigt att skriva varje dag då jag oftast gör samma sak: jobbar eller går i skolan eller pluggar eller liknande....

hur som helst, i söndags skulle jag vara ledig men pappa blev sjuk så jag gick in och jobbade iaf. 
På kvällen på söndagen hämtade jag C på arlanda, åh vad jag har saknat honom!

I lördagskväll var jag hemma och tittade på ps. i love you och shit vad jag grät! tömde alla tårkanaler jag har. Stackars Tiger låg och tittade lite konstigt på mig när jag hulkade och hade mig :)

i måndags, tisdags och idag har jag jobbat. Tur att det inte är mycket att göra i skolan nu så jag kan jobba också....
Efter jobbet idag åkte jag till mormor och hämtade mamma sen kom hon hit och vi satt och fikade.

Imorgon är jag ledig så jag tänkte ta tag lite i städning, tvätt och kanske plugg om jag orkar. Men det jag absolut ska göra är att torka bort världens största fågelskit frpn fönstret haha, har dragit mig för att göra det men jag blir så äcklad varje gång jag ser det så nu måste jag!

Dags att hänga upp lite tvätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback