gräsänka

Har inte bloggat på ett tag nu, har verkligen inte haft tid då jag hade tenta idag och har varit tvungen att plugga. De här var nog en av de sämsta tentorna jag skrivit så jag är tveksam till om de räcker till godkänt men vi får se!
Fick så fruktansvärt ont i huvudet när jag satt där och skrev och har fortfarande ont. Har ätit och druckit massa men inget hjälper ju!

Är gräsänka i helgen, C är i köpenhamn och firar Älgen som fyller 30. Han åkte efter jobbet och när han sa hej då imorse halvsov jag så jag minns inte så mycket :(

Imorgon jobbade jag, inte min helg men lika bra att fixa extra klirr i kassan när jag ändå inte har annat för mig. Sen på kvällen kanske vi går ut, får se hur jag känner mig imorgon.

På söndag är det städning på schemat men även lite plugg och på kvällen ska jag hämta C på arlanda.

Skriver mer imorgon, ska slänga mig i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback