Fredag

Äntligen fredag och en helg jag är ledig! Var en månad sedan jag var ledig och det känns kan jag tala om!
Helgen är dock fullspäckad som vanligt, det sjuka är att jag inte varit hemma en hel helg och tagit det lugnt sedan i våras! skandal...
Men så är det när båda har stor släkt och det är massa kalas hela tiden plus en massa måsten under helgerna....

Ikväll när C kommer hem ska vi på kalas till min ena kusin som fyller år. Blir nog inte så långvariga.

Imorgon ska vi hem till mina föräldrar, även Tiger ska med :)

På söndag är det kalas igen klockan 14 för min minsta kusin som fyller 4 i nästa vecka.

Idag åkte jag in till stan och lämnade tillbaka ett par skor åt mamma, sjukt otrevlig tant i kassan *usch*
sen mötte jag upp Robert för lunch, har inte träffats på super länge så det var riktigt trevligt. Bestämde att vi skulle ses snart igen!

Dags att göra sig lite iordning för snart kommer C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback