Bättre

Nu mår jag mycket bättre, helt bra nästan.
Tror det beror på att jag sov mig igenom gårdagen och när jag får sova blir jag frisk :)
C har också varit hemma dessa dagar, har haft ont i huvudet (lider av migrän) så vi har pysslat om varandra.

C har även ägnat sig åt sin nya leksak, monterat, flyttat, borrat, ändrat om, funderat och så vidare men snart är det klart och då ska ni få se...

sen är det min tur att köpa en leksak som jag velat ha lääänge (ny soffa!)

Imorgon är det dags för C att gå tillbaka till jobbet om han inte blir dålig igen (lite huvudvärk kvar) och för mig är det hög tid att återgå till mina skolböcker, jag har ju för sjutton tenta nästa fredag *hjälp*

Nu blir det en dusch och sen mys i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback