Torsdag

Länge sen jag bloggade, en vecka sen men jag har inte haft något att skriva om...
Harj ag inte nu heller iofs men tänkte iaf skriva ett par rader.

Vardagen rullar på som vanligt, jobb, skola och hemmet.
Går inte längre i skolan utan läser allt på distanso ch det känns väldigt bra. Anledningen är väll att jag inte hittat några intressanta ämnen att läsa i skolan och jag är så trött på att pendla. Det tar trots allt 4 timmar om dagen att pendla och det är skönt att slippa den dötiden.
Att läsa på distans kräver en otrolig disciplin vilket jag ibland saknar men jag låter det aldrig gå ut öever mina studier, allt blir klart i tid och det är viktigast.

Jobbar på, var ledig i helgen men har jobbar fredag, måndag och tisdag. Försöker få alla timmar jag kan så det iaf blir någolunda lön i december.

I helgen som va gjorde vi inget speicellt, tog det lugnt. Var och köpte en ny dimmer till hallen eftersom den andra gick sönder men annars tittade vi mycket på film osv.

I måndags kastrerade vi Tiger och det gick jätte bra. Han var så duktig. Många sa att han skulle vara trött och hängig när han kom hem men det var full fart på honom och det är bra. Visar ju på att han är en frisk liten busunge :)

Till helgen ska vi inte göra något speciellt, titta på idol och sen bara vara tillsammans. Har varit så mycket flängande hit och dit den senaste tiden så det känns riktigt bra att bara få vara tillsammans och inte göra något speciellt.

Nästa vecka är det ju dags att börja julpynta till första advent! känns helknasigt att tiden går så fort! snart är julen här och det ska bli mysigt. Hoppas bara vi inte hittar Tiger hängandes i granen! I år ska vi självklart ha gran men vi sätter nog inte upp dom fina julkulorna innan vi vet hur han reagerar på granen. Vill inte att de ska gå sönder...

Och efter jul och nyår väntar 2 veckors underbar semester!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart ska ni på semester?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback